Amb la tecnologia de Blogger.
Etiquetes:

Hora de trobada: 9h
Inscripcions: Enviar un mail al club (
cexcursionista@gmail.com) per confirmar assistència
Tlf de contacte: 626327135 (Paco Ramos)
Punt de Trobada: Sant Climent de Llobregat . Carretera de Viladecans a Sant Climent . Abans d’entrar al nucli urbà, passats els bombers i tot just passat el pont de la Riera de Salom. (si veniu per Sant Boi, tot just al revés, a al sortida del poble tot just abans de creuar el pont de la riera)
MAPA DEL PUNT DE TROBADA

Fer click en la imatge per ampliar

RECORREGUT : en principi es un anar i tornar entre Sant Climent i la carretera de Begues, que ens permet estar a prop el nucli de Sant Ciment en tot moment La majoria es pista encara que hi ha dos corriolets força tècnics. Surten uns 40 kms i un desnivell + de 1400m, però es pot ampliar, retallar, endurir, suavitzar, afegir corriols (pocs mes tot s’ha de dir) ... n funció del que vulgueu anar fent (es l meu lloc d’entrenament, quan en faig).
Algunes pistes les acaben d’arreglar (de fet alguns corriols els han fet malbé), però d’altres encara pateixen els surcs de les pluges, però, en general son de molt bon ciclar. El problema el trobareu en un parell de pujadetes de nota. Però sempre hi ha una foto a fer mentre respirem
ITINERARI: a Sant Climent, agafarem la pista de can Borí, que esdevé gr92. Seguirem el gr92 fins i tot quan haguem deixar la pista de can Borí, i baixar cap a Can Amat. Seguirem el GR fins que aquest esdevingui corriol i deixi la pista que nosaltres seguirem en pujada, fins tot quan es transformi en ciment, pista que ens portarà a prop de la carretera de Begues.
Allà a mà dreta agafarem un corriol que ens tornarà portar a la pista de Can Borí, que deixarem per baixar en pista a ma esquerra fins la riera de Salom. Arribarem al cementiri de Sant Climent i allà agafarem a ma esquerra la pista que puja (aquest tram serà el mes exigent) a l’ermita del Roser i va carenejant per la Correrada. Aquesta pista va per sobre d l’antic camí Ral de Barcelona a Vilafranca. Seguirem el camí fins i tot quan esdevingui corriol tècnic (no son ni 100 m) i, si voleu arribarem al Roc del Barret. Però la idea es girar cua i baixar per un corriol tècnic (ojo a la baixadeta) i desprès enllaçar amb la pista de la Riera de Salom. Farem un tram de la pista per desprès gira a esquerra i pujar a Can Colomer , fent unes zetes molt maques...
Tornarem a passar pel darrer pujadot que vam fer abans per la Correrada però, en cotes d’agafar el camí ral, ara anirem per pista fins el Puig d’Endi i, Baixant per can Colomer dels Escarbats , arribar Sant Climent on tornarem a agafar el GR en direcció a la Creu de Querol (qui faci en bici el darrer tram de ciment, té premi). Una vegada allà, podríem baixar a Catalunya en miniatura, però no ho farem. Podem anar a Cesalpina (només per les vistes) o no, i desprès carenar fins l’estret de les Roques Blanques (amb vistes diferents de la City) Des d’aquí si encara queden forces, pujarem a Sant Ramón (la vista s’ho mereix) per baixar pel cantó de Viladecans i tornar a Sant Climent.