Amb la tecnologia de Blogger.
Etiquetes:

Crònica matinal febrer : la Gallina pelada (maite)

Com cada any preparem una sortida amb raquetes de la mà del nostre company Fermí Marco. Aquest any amb l'objectiu de fer un 100 cims, la gallina pelada. En la matinal d'enguany vàrem ser un grup de 19 persones, hi havien socis del nostre club com persones d'altres amb la finalitat comuna de gaudir d'una bona estona a la muntanya.

A les 9h vam començar a caminar desde el parking refugi palomera. El día va ser radiant, ens va sorprendre ja que la previsió, era molt fred i forts vents, però encara q de tant en tant va haver alguna glopada d'aire ens va respectar i varem gaudir d'un fabulosa matinal. Ens vàrem equipar amb raquetes quant ja estaven en el camí que enfila a cap el refugi, la ascensió va ser escalonada, mantenint el grup, amb fotos fins arribar al refugi, allà varem fer un mouse, ja quedava poc per fer el cim de la gallina pelada, per molts del club era la se a introducció al món de les raquetes i estaven emocionats.

La pujada a la gallina pelada va ser pauletina. Poc a poc varem arribar tots als companys al cim!! Gran fotografía d'equip!!

I unes quantes ratlles en el llibret q hi ha en el cim. Allà ens varem trobar un gos dun caçador, que plorava al cim, el van trucar i no el van localitzar, així que entre tots van fer baixar al gos amb nosaltres, com ve diu el lema del club amb "el Cei mai caminaràs sol" al descens varem anar més lents perquè la baixada tenia trams més dificultoso per anar amb raquetes i si no era perquè el gos es quedava quiet, finalment abans d'arribar al parking de la palomera, ens vàrem trobar al cusi del amo del gos.

Uns metres més i ens trèiem les raquetes!! Quina sensació més exyranya al treure les raquetes i caminar amb les botes de muntanya.. Al parking mentres ens netejavem les raquetes varem obrir una ampolla de cava per celebrar el bateig en raquetes dels nivells del club i per celebrar el cumpleanys del nostre guia i company Fermi!

Pero no ca posar unt i final a la matinal fins fer un bon àpat al restaurant Cadí de Guardiola de Berguedà.

Moltes gràcies a tots i totes que vareu esta en aquest matinal. Us esperem en les següents!!!